More sugar Dear?
 
HomePortalFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Anime Anime Anime

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Anime Anime Anime   Sun 24 Jun - 16:19

Oh yes im in love in Anime! Thats my name, Got2loveanime lol Ive watched all kinds of anime, and is still thirsting for more! Here is some i have watched!

Elfen Lied
Angelic Layer
Kannazuki no Miko
My Hime
Strawberry Panic
Shaman King
Digimon (first and second season)

Anime im still watching and waiting for more eps:
Scrapped Princess
Naruto (not shippuuden)
Shippuuden
Bleach
Neon Genesis Evangelion

Well that is some, and i would like u all to name ur favs! I wan see MORE!!
Back to top Go down
View user profile
Copyright Lawyer Woman
Noob
avatar

Female
Number of posts : 75
Age : 24
Where : Inside my mind
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Sun 24 Jun - 17:40

Have you tried Black Cat? It's really good.
Back to top Go down
View user profile http://tetsumai.deviantart.com
SuzukaShin
Noob
avatar

Female
Number of posts : 98
Age : 28
Where : In ur base, killin ur doodz.
Registration date : 2007-06-22

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 3:52

Everyone that I know that had read the manga and watched the anime says the anime isn't very good. They say they totally messed Train. P:

As for me, I don't watch much anime because I have to do it in the comp and reading manga is faster.

Right now I'm re-reading Death Note, reading Bleach, Loveless, Bleach and I started Welcome to the NHK, but I only have one volume yet. Then I have other volumes, but there haven't been any releases for a while, so I'm not reading them in the continuous sense.
Back to top Go down
View user profile http://suzuka.deviantart.com
HMSpeedFreek
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 471
Age : 27
Where : One step ahead of you...
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 9:00

Got2loveanime wrote:
Oh yes im in love in Anime!

I never would have guessed...
Back to top Go down
View user profile http://hmspeedfreek.deviantart.com
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 9:25

HMSpeedFreek wrote:
Got2loveanime wrote:
Oh yes im in love in Anime!

I never would have guessed...

is that suposed to be some kind of sarcasm?? Muh

else i will release the minions Groar
Back to top Go down
View user profile
HMSpeedFreek
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 471
Age : 27
Where : One step ahead of you...
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 9:53

Sarcasm? me?! Never... lol
Back to top Go down
View user profile http://hmspeedfreek.deviantart.com
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:06

HMSpeedFreek wrote:
Sarcasm? me?! Never... lol

i see..... minions....attack Groar

ok lets quit this....we are a little off topic now duh!
Back to top Go down
View user profile
HMSpeedFreek
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 471
Age : 27
Where : One step ahead of you...
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:23

Yup...anyhow, back on topic please thanks.
Back to top Go down
View user profile http://hmspeedfreek.deviantart.com
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:23

Copyright Lawyer Woman wrote:
Have you tried Black Cat? It's really good.

no havent....i will look in to it grin
Back to top Go down
View user profile
HMSpeedFreek
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 471
Age : 27
Where : One step ahead of you...
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:25

Copyright Lawyer Woman wrote:
Have you tried Black Cat? It's really good.

Sounds like a drug
Back to top Go down
View user profile http://hmspeedfreek.deviantart.com
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:27

HMSpeedFreek wrote:
Copyright Lawyer Woman wrote:
Have you tried Black Cat? It's really good.

Sounds like a drug

it kinda does orly?
Back to top Go down
View user profile
HMSpeedFreek
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 471
Age : 27
Where : One step ahead of you...
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:38

Hey buddy...you want some, black cat? lol
enough of drugs, too far.

_________________

Evil Kitty of Doom!
Back to top Go down
View user profile http://hmspeedfreek.deviantart.com
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:39

HMSpeedFreek wrote:
Hey buddy...you want some, black cat? lol
enough of drugs, too far.

yeah im 'high' enough lol
Back to top Go down
View user profile
Phoenixfawkes
2 n00b 4 u
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:43

full metal alchemist was absolutely amazing :D ^^ *all time favourite*
there's also (manga wise) rurouni kenshin :D (or samurai x as the anime) although the better one is the manga.
Back to top Go down
View user profile
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:49

Phoenixfawkes wrote:
full metal alchemist was absolutely amazing :D ^^ *all time favourite*
there's also (manga wise) rurouni kenshin :D (or samurai x as the anime) although the better one is the manga.

well im more for anime grin and im gonna watch full metal alchemist when im done with scrapped princess =3
Back to top Go down
View user profile
Phoenixfawkes
2 n00b 4 u
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:51

yay! ^^ what's scrapped princess? i've never heard of it...

also another weirder anime is called princess princess (only about 12 episodes long, but absolutely amazing )
Back to top Go down
View user profile
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 16:57

its one cool and darn funny show, take a look http://scrappedprincess.bandai-ent.com/

even short shows can be really good
Back to top Go down
View user profile
Phoenixfawkes
2 n00b 4 u
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 17:03

oh too cool! *now needs to go watch it*
Back to top Go down
View user profile
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 17:04

Phoenixfawkes wrote:
oh too cool! *now needs to go watch it*

pls do im enjoying this show to the fullest Oh NOES!
Back to top Go down
View user profile
Phoenixfawkes
2 n00b 4 u
avatar

Number of posts : 36
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 17:06

hahahah yay! are you watching it on youtube? or veoh perhaps?
Back to top Go down
View user profile
Got2loveanime
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 334
Age : 32
Where : Behind ya
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 17:09

Phoenixfawkes wrote:
hahahah yay! are you watching it on youtube? or veoh perhaps?


Hyaku: I'm sorry to delete what you wrote, but we can't let it be hu hu hu..
Our forum must not be linked or openly talking about piracy (it sucks i know)...

So i kindly ask you not to give links or talk about getting things by under-table ways... shoot

Thank you all for your comprehension flower dance!
Back to top Go down
View user profile
Copyright Lawyer Woman
Noob
avatar

Female
Number of posts : 75
Age : 24
Where : Inside my mind
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Mon 25 Jun - 17:17

SuzukaShin wrote:
Everyone that I know that had read the manga and watched the anime says the anime isn't very good. They say they totally messed Train. P:

As for me, I don't watch much anime because I have to do it in the comp and reading manga is faster.

Right now I'm re-reading Death Note, reading Bleach, Loveless, Bleach and I started Welcome to the NHK, but I only have one volume yet. Then I have other volumes, but there haven't been any releases for a while, so I'm not reading them in the continuous sense.

They rushed everything in the Black Cat anime. I usually don't watch anime for some of the same reasons as you. Sometimes they have a tendency to skip over some events and such things as that also.

I have also been reading Bleach, but I also read XXXHolic, Gin Tama, D. Gray Man, and Re: Play.
Back to top Go down
View user profile http://tetsumai.deviantart.com
HMSpeedFreek
Better than noob
avatar

Male
Number of posts : 471
Age : 27
Where : One step ahead of you...
Registration date : 2007-06-24

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Tue 26 Jun - 0:34

Got2loveanime wrote:

-CENSORED-

Whats this? IS IT TEH STEALZ? I think so....please refrain from, well, at least openly saying you are pirating video.

_________________

Evil Kitty of Doom!


Last edited by on Tue 26 Jun - 8:18; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://hmspeedfreek.deviantart.com
SuzukaShin
Noob
avatar

Female
Number of posts : 98
Age : 28
Where : In ur base, killin ur doodz.
Registration date : 2007-06-22

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Tue 26 Jun - 1:51

Copyright Lawyer Woman wrote:
SuzukaShin wrote:
Everyone that I know that had read the manga and watched the anime says the anime isn't very good. They say they totally messed Train. P:

As for me, I don't watch much anime because I have to do it in the comp and reading manga is faster.

Right now I'm re-reading Death Note, reading Bleach, Loveless, Bleach and I started Welcome to the NHK, but I only have one volume yet. Then I have other volumes, but there haven't been any releases for a while, so I'm not reading them in the continuous sense.

They rushed everything in the Black Cat anime. I usually don't watch anime for some of the same reasons as you. Sometimes they have a tendency to skip over some events and such things as that also.

I have also been reading Bleach, but I also read XXXHolic, Gin Tama, D. Gray Man, and Re: Play.

Ah! I've been wanting to get a peek at those! A friend od mine is buying D.Grayman, he has told me a bit about the plot and it is good. :D

Yep, animes do that. Well, at least Death Note anime was actually better (!) than the manga. I didn't notice cuts, at least not important ones, some scenes where better made than the manga and the things they added were very good. :B

I'd watch more anime if my mother didn't nag me about going blind for using the computer too much. SO it's not only a question of time, lol.
Hummm, gotta see the 1st ep of Devil May Cry.




Did I read? Princess Princess? Watched the 1st ep by coincidence... did you know there's an actual LIVE of it??? O.O

_________________
Back to top Go down
View user profile http://suzuka.deviantart.com
Hyaku
Better than noob
avatar

Number of posts : 273
Age : 27
Registration date : 2007-06-18

PostSubject: Re: Anime Anime Anime   Tue 26 Jun - 8:10

People, please do not give link or talk about pirates web sites grin

Else i shoot you. duh!



Because we cant get our forum linked to that, you all know it's illegal muh
Thank you all poke

_________________
Back to top Go down
View user profile http://hundreds.deviantart.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Anime Anime Anime   

Back to top Go down
 
Anime Anime Anime
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Anime Openings and Closings
» Got your hands on a new anime/manga title? Discuss here!
» Mai-HiME: Manga or Anime?
» Some other Anime series
» Anime and Manga Awards Show

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Tea Factory :: Tea Room :: Anime and Manga-
Jump to: